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Terms And Conditions For Technicians

Dialcares.in for the first time
Technicians working in and newly joined must read this message and ensure that repairszon. Agree to the terms of –
To join, you have to send some details, like
Required Technician Details:
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Team:

 

terms and conditions

Terms and Conditions (English)

  • Delivery 

    After payment confirmation, Technician will get Customers Data… Within 24 hours data will be delivered to technician Registered Email or WhatsApp. After registration the technician has to ensure that he is active to work every day.

  • Data Replacement 

    If data contains any genuine issue (Dnd, invalid, not reachable) then we will replace your complete data free of cost. You will have to give feedback on every complaint within the time stipulated by the company. [ NEED to share your Proper feedback then cancel call ( cancelled by customer) will be adjusted in your next renewal.

  • Revisit Policy

    If the call you make is revisited then the technician will have to go and ensure that the work is completed. If this does not happen then the technician's registration can always be stopped by the company.

  • No credit sell & No free data 

    We Don't Provide Sample Data( Demo Lead) For Free. Because we also have to do data costing pay first...

  • Non-Refundable Payment Policy 

    The money you have paid is not refunded. No matter what the data is? Because after getting the data people try to fool us...

  • Understanding the Policies 

    Clients are advised to carefully read and comprehend these policies before engaging with our services to ensure a smooth and satisfactory experience.

Terms And Conditions (Hindi)

  • Delivery 

    भुगतान की पुष्टि के बाद, तकनीशियन को ग्राहकों का डेटा मिल जाएगा... 24 घंटे के भीतर डेटा तकनीशियन के पंजीकृत ईमेल या व्हाट्सएप पर भेज दिया जाएगा। पंजीकरण के बाद तकनीशियन को यह सुनिश्चित करना होगा कि वह हर दिन काम करने के लिए सक्रिय है

  • Data Replacement 

    यदि डेटा में कोई वास्तविक समस्या है (डीएनडी, अमान्य, पहुंच योग्य नहीं) तो हम आपका पूरा डेटा निःशुल्क बदल देंगे। आपको हर शिकायत पर कंपनी द्वारा तय समय के अंदर फीडबैक देना होगा. [अपना उचित फीडबैक साझा करने की आवश्यकता है, फिर कॉल रद्द करें (ग्राहक द्वारा रद्द किया गया) आपके अगले नवीनीकरण में समायोजित किया जाएगा।

  • Revisit Policy

    यदि आपके द्वारा की गई कॉल दोबारा आती है तो तकनीशियन को जाकर यह सुनिश्चित करना होगा कि काम पूरा हो गया है। अगर ऐसा नहीं हुआ तो कंपनी द्वारा टेक्नीशियन का रजिस्ट्रेशन कभी भी रोका जा सकता है.

  • No credit sell & No free data 

    हम मुफ़्त में नमूना डेटा (डेमो लीड) प्रदान नहीं करते हैं। क्योंकि हमें भी पहले डेटा कॉस्टिंग पे करनी होती है...

  • Non-Refundable Payment Policy 

    आपके द्वारा भुगतान किया गया पैसा वापस नहीं किया जाएगा. इससे कोई फर्क नहीं पड़ता कि डेटा क्या है? क्योंकि डेटा मिलने के बाद लोग हमें बेवकूफ बनाने की कोशिश करते हैं...

  • Understanding the Policies 

    ग्राहकों को सलाह दी जाती है कि वे सहज और संतोषजनक अनुभव सुनिश्चित करने के लिए हमारी सेवाओं से जुड़ने से पहले इन नीतियों को ध्यान से पढ़ें और समझें।

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